მოდულის განმავლობაში :
- ერთმანეთს გავუზიარეთ სავარაუდო ნაშრომებსა და შეფასების რუბრიკები
- ვიმსჯელეთ, როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლეების თვითრეგულირებად სწავლას
- მოვიძეთ დიფერენცირებული სწავლების გზები ყველა ტიპის მოსწავლისთვის
- დავგეგმეთ შეფასება მოსწავლეთა თვითრეგულირებისთვის
- შევქემნით დამატებითი მასალები მოსწავლეთა გეზის მისაცემად (სკაფოლდინგი)
- შევძელი. სასწავლო პროექტის მოდიფიცირებას
- გავკეთეღ რეფლექსია.
- დავიწყეთ თემისთვის საჭირო ფასილიტაციის მასალების მომზადებ- დაგეგმვა.
No comments:
Post a Comment